wtorek, 30 marca 2010

30.04.2010 dnia 30.03.

30.03.2010 ta data  wyznacza jedno,za miesiąc koniec liceum.
za miesiąc odbiorę świadectwo ukończenia liceum.
zamknę kolejny etap w życiu.najbardziej znaczący póki co.
Na chwilę obecną jestem w sytuacji bez większych gwarantów.
Nie wiem co będzie,a przecież bardzo chce wiedzieć.paranoja.
Wiem jedynie,że jutro odbiorę swoje nowe okulary,odpiszę na kolejną wiadomość i będę czekać i zrobię wszytkie te czynności dnia codziennego.
A sytuacja?
Były facet wychodzi na pozycję lidera,mam taki zamęt,że muszę zapisywać sobie myśli na zapas na kartce,
dorosłam na tyle,że umiem odseparować emocje wtedy kiedy trzeba;od czasu,faktu,słowa i czynu.
Śmieszy mnie choć raczej nie powinien fakt,że jeszcze niedawno był sierpień,wrzesień i paździerik.
każdy z osobna miesiąc i osoba kolejno napotkana  mówiła mi,że za ponad niecałe pół roku...
zdań z określeniem czasu pól roku było wiele,zdecydowanie.
było minęło.


właściwie jest mi dobrze.udało mi się złapać pozorne szczęście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz