wtorek, 10 sierpnia 2010

Open up your heart

Wyjechałam w czwartek po południu,wróciłam w poniedziałek rano.Musiałam zniknąć na kilka dni,żeby zrozumieć,że wcale ten książe z bajki nie jest taki złoty jak się świeci.Albo ja się mylę albo tobie w między czasie rozum wrócił,a może to mi podczas hulaszczych zabaw na kolejnym festivalu,gdzie TY na myśl o nim masz dreszcze i zimne poty,bo boisz się,że się z kimś zabawię.Magia się ulotniła,każdy się rozszedł w swoją stronę.Tylko szkoda,że trułeś mi intensywnie dupę i wylewałeś słodkości.Rozum mi wrócił i nie będzie już tych milionów uśmieszków i powrotów twoim autem do domu.Mam wyjebane na takie amory-nie nie zmienię zdania dziś czy za kilka dni.Nawet nie jesteś taki pewny siebie za jakiego się uważasz i za jakiego chcesz by cie uwarzano.Sorx.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz