środa, 20 października 2010

hang with me!!!!

Powiem Państwu tak,nie jest źle! Spoko,że podobam się gejom! Czyli jak to Jacyków i jego współlpracownik wpadł do mojego miasta i powiedzieli,że jestem fajna.
Potem jeszcze fajne jest to,że mam nową wersję rudego,ale obecnie chce być brunetką bo wszyscy są rudzi.Nie lubię przesadnej popularności.Jeszcze lepsze jest to,że dzisiaj się dużo osób do mnie uśmiechało i patrzyło na mnie miło-ja się tylko ubrałam inaczej niż zwykle,czyli I'm a rockendrolla,remember!
Dni mijają zadziwiająco szybko,chyba nigdy tak jeszcze nie było.Może to za sprawą tego,że codziennie odliczam,skreślam i planuję pokoleji dni do piątku!
Najlepsze jest jednak to,że zapomniałam kompletnie o czymś o czym myślałam przez ostatni miesiąc.Zapomniałam o pewnym dniu.Zupełnie nie rozumiem jak mogła mi uciec ta data?!Nieważne już,bo nad rozlanym mlekiem się nie płacze.
Czekam na wypłatę i w międzyczasie zastanawiam się co się przydaży przy okazji jej opijania.Przy poprzednim opijaniu poznałam wiadomo kogo,no a teraz to już boję się pomyśleć.IKSDE!

1 komentarz:

  1. ja też nie lubię być popularna.... heh, fajnie, że się uśmiechają! to nie zdarza się często :>

    OdpowiedzUsuń