środa, 6 października 2010

unmade bed

Pewnie gdybym tak precyzyjnie nie pamiętała tych wszystkich momentów,dokładnych dat i miejsc nie przechodziłabym teraz takiego dramatu.Chciałabym nie rozpamiętywać.Zamykać wszystko,zostawiać gdzieś daleko i zapominać na zawsze,ale nie potrafię.Kiedyś się może jeszcze tego nauczę.
Boli mnie kręgosłup,głowa i pobolewa brzuch.Mam ochotę to wszystko z siebie wyrzygać,wstać i zapalić papierosa jakby nigdy nic się nie stało,no thunder to my heart jak to Lykke Li śpiewa.Emocji nie da się pozbyć,szkoda bo byłabym teraz emocjonalną anorektyczką.
Pozbyłabym się tej słabości,nieuzasadnionej fascynacji czymś co wywyższam na piedastał a jest zaledwie marną fajnością,towarzyszem raz na tydzień.Odszedłby żal i poczucie winy.
Właściwie to pretensje znów mogę mieć tylko do siebie,bo przecież każdy mnie ostrzegał,przypominał i upominał,że to mnie pokona.Na pytanie dlaczego ja to widzę w różu odpowiadałam,a co znienawidzisz mnie któregoś dnia jak się złamię i powiem,że to wszystko prawda?! Mądra ja po szkodzie.
Z uporem maniaka sprawdzam wszystkich na każdym kroku a nienawidzę jak ktoś mi tak robi.Tylko,że z mojej strony to zawsze przeradza się w korzyść.Nie będę się pchać tam,gdzie mnie nie chcą,nie będę zawyżać średniej arytmetycznej.To nie moje miejsce,nie ten czas.
Za tydzień do tego wrócimy,tymczasem robię sobie od tego amora przerwę i szukam konsensusu.

'wiesz to chujowe uczucie jak dowiadujesz się,że twój były ma kogoś nowego kto jest cholernie chujowy i zaczynasz porównywać' - życzę szczęścia w acid landzie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz