sobota, 5 stycznia 2013

to co wcześniej pisałam, że nie chce go widzieć to nieprawda!
zobaczyłam go, w całej krasie!
teraz wiem, że to największa miłość mojego życia, że zawsze będzie mi na nim zależało.
wiem, że się zarzekałam że nigdy się nie zbliżymy fizycznie do siebie, że nigdy przenigdy nic nie będzie ale stało się. Serca i rozumu nie oszukasz. wierzę, że oboje tego chcieliśmy że to nie było przypadkowe. po tylu latach czekania na ten jeden konkretny moment właśnie z nim wiem, że to była najlepsza decyzja jaką mogłam podjąć. mimo, że to było bardzo jednorazowe to wiem że nigdy nie będę tego żałować. cokolwiek bym nie robiła, z kim bym nie była to zawsze najważniejszy będzie on! nie ma lepszego prezentu niż to, że mogę z nim spędzić noc. cokolwiek on sobie myśli to wiem, że nie żałuję i cieszę się z tego co było.
przed nami kolejny weekend...ciekawe co tym razem się stanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz